Konkurencja między przedsiębiorcami lokalnymi jest w tej chwili ogromna. W związku
z tym właściciele firm muszą szukać sposobów na to, aby wyróżnić się z tłumu. Kluczowe jest przyciągnięcie uwagi nowych klientów. Oklejanie szyb lokalu przy pomocy specjalnie zaprojektowanych grafik może w tej kwestii zrobić ogromną różnicę.
Graficzne formy reklamy są najskuteczniejsze, ponieważ ludzki mózg najszybciej przetwarza bodźce wzrokowe. Skojarzenia związane z obrazem wpływają na osąd
i nastawienie emocjonalne jeszcze zanim człowiek zdąży to sobie uświadomić. Dlatego bardzo istotny jest pierwszy kontakt wizualny z konkretną marką lub lokalem.
Oklejanie witryn sklepowych dedykowanymi grafikami natychmiast przekłada się na wzrost zainteresowania. Dotyczy to przede wszystkim nowych klientów, którzy jeszcze nie mieli styczności z danym sklepem. Z czego to wynika?
Szybkość przetwarzania bodźców nie jest jedynym czynnikiem, który decyduje
o skuteczności reklamy w postaci naklejek na szyby. Kolejnym jest stosunek emocjonalny, który się z tym wiąże.
Oklejona szyba w sklepie manifestuje obecność lokalu w danym miejscu. Wywołuje również wrażenie profesjonalizmu i swego rodzaju solidności marki. Kluczowym zagadnieniem w tym zakresie okazuje się przesyt bodźców wizualnych.
Obecnie niemal każdy korzysta z reklamy graficznej, przez co ludzie się w znacznym zakresie na nią uodpornili. Można to jednak potraktować jako okazję. Jeśli bowiem stworzymy interesujący, elegancki projekt, momentalnie przykuje on uwagę klienta
i zachęci do odwiedzin sklepu. Co jest istotne podczas tworzenia takiego projektu?
Największy wpływ na skuteczność naklejek na szyby w sklepach ma ich projekt. Tworząc go, warto pamiętać o kilku podstawowych kwestiach. Poniżej wymieniliśmy te najważniejsze.
Gdy zastosujemy się do powyższych - możemy mieć pewność, że przyciągniemy całe grono nowych klientów.