ADOS-montaże ADOS-montaże ADOS-montaże ADOS-montaże ADOS-montaże ADOS-montaże ADOS-montaże ADOS-montaże ADOS-montaże ADOS-montaże ADOS-montaże ADOS-montaże ADOS-montaże ADOS-montaże
604-520-065 604-520-065 604-520-065 604-520-065 604-520-065 604-520-065 604-520-065 604-520-065 604-520-065 604-520-065 604-520-065 604-520-065 604-520-065 604-520-065

  • O firmie
  • Oferta
    • oferta ADOS
    • Serwis nośników reklamowych
    • Montaż materiałów pos
    • Montaż reklam podświetlanych i banerów reklamowych
    • Montaż folii reklamowych
    • Oklejanie witryn sklepowych
    • Prace wysokościowe
  • Realizacje
  • Blog
    • Blog
    • Folia matowa i dekoracyjna na szyby – co warto wiedzieć?
    • Co to są materiały POS?
    • Reklama zewnętrzna - czym jest i jakie są jej zalety
    • Reklama podświetlana - do kogo - wady i zalety
    • Czym jest siatka mesh i jaki sposób można wykorzystać ten nośnik reklamy
    • Oklejenie witryny sklepowej może być skutecznym sposobem na przyciągnięcie nowych klientów
    • Jak montaż szyldów reklamowych wpływa na rozpoznawalność marki?
    • Dlaczego serwis banerów reklamowych jest tak ważny?
    • Montaż reklam - o czym trzeba pamiętać?
  • Kontakt

Oklejenie witryny sklepowej może być skutecznym sposobem na przyciągnięcie nowych klientów

Konkurencja między przedsiębiorcami lokalnymi jest w tej chwili ogromna. W związku
z tym właściciele firm muszą szukać sposobów na to, aby wyróżnić się z tłumu. Kluczowe jest przyciągnięcie uwagi nowych klientów. Oklejanie szyb lokalu przy pomocy specjalnie zaprojektowanych grafik może w tej kwestii zrobić ogromną różnicę.

Reklama wizualna i jej skuteczność - oklejanie witryn sklepowych

 

Graficzne formy reklamy są najskuteczniejsze, ponieważ ludzki mózg najszybciej przetwarza bodźce wzrokowe. Skojarzenia związane z obrazem wpływają na osąd
i nastawienie emocjonalne jeszcze zanim człowiek zdąży to sobie uświadomić. Dlatego bardzo istotny jest pierwszy kontakt wizualny z konkretną marką lub lokalem.

Oklejanie witryn sklepowych dedykowanymi grafikami natychmiast przekłada się na wzrost zainteresowania. Dotyczy to przede wszystkim nowych klientów, którzy jeszcze nie mieli styczności z danym sklepem. Z czego to wynika?

 

Dlaczego oklejanie szyb przyciąga nowych klientów?

 

Szybkość przetwarzania bodźców nie jest jedynym czynnikiem, który decyduje
o skuteczności reklamy w postaci naklejek na szyby. Kolejnym jest stosunek emocjonalny, który się z tym wiąże.

Oklejona szyba w sklepie manifestuje obecność lokalu w danym miejscu. Wywołuje również wrażenie profesjonalizmu i swego rodzaju solidności marki. Kluczowym zagadnieniem w tym zakresie okazuje się przesyt bodźców wizualnych.

 

Przesyt bodźców wizualnych, a promocja lokalu

 

Obecnie niemal każdy korzysta z reklamy graficznej, przez co ludzie się w znacznym zakresie na nią uodpornili. Można to jednak potraktować jako okazję. Jeśli bowiem stworzymy interesujący, elegancki projekt, momentalnie przykuje on uwagę klienta
i zachęci do odwiedzin sklepu. Co jest istotne podczas tworzenia takiego projektu?

 

O czym warto pamiętać, tworząc projekt do oklejenia szyby sklepowej?

 

Największy wpływ na skuteczność naklejek na szyby w sklepach ma ich projekt. Tworząc go, warto pamiętać o kilku podstawowych kwestiach. Poniżej wymieniliśmy te najważniejsze.

  • Oszczędność środków
    Czyli nie bombardowanie odbiorcy krzykliwymi kolorami i napisami. Lepiej postawić na minimalistyczny projekt.

  • Psychologia barw 
    Ma ona bowiem kluczowy wpływ na to, jakie emocje będą towarzyszyły klientowi przy kontakcie z oklejoną witryną sklepu.
    Spójność z tzw. key visualem firmy - czyli stosowanie tych samych kolorów
    i motywów graficznych we wszystkich kanałach komunikacji marki.
    Dodatkowo, oklejanie szyb sklepowych powinno uwzględniać zawarcie jakichś istotnych informacji na temat firmy. Przykładowo - godzin otwarcia, sposobów płatności czy rodzaju asortymentu.

 

Gdy zastosujemy się do powyższych - możemy mieć pewność, że przyciągniemy całe grono nowych klientów.

Blog
Blog Folia matowa i dekoracyjna na szyby – co warto wiedzieć? Co to są materiały POS? Reklama zewnętrzna - czym jest i jakie są jej zalety Reklama podświetlana - do kogo - wady i zalety Czym jest siatka mesh i jaki sposób można wykorzystać ten nośnik reklamy Oklejenie witryny sklepowej może być skutecznym sposobem na przyciągnięcie nowych klientów Jak montaż szyldów reklamowych wpływa na rozpoznawalność marki? Dlaczego serwis banerów reklamowych jest tak ważny? Montaż reklam - o czym trzeba pamiętać?

nasze realizacje

ADOS
ul. Wawerska 6,
05-400 Otwock
Tel: 604 520 065
Email: ados.jablonski@gmail.com

Odwiedzin

Odwiedzin 9999
Stworzone przez pl.mfirma.eu