Prowadzimy montaż materiałów POS.
Reklama to bardzo ważny element w zasadzie każdej działalności. Od lat mówi się, że jest dźwignią handlu, z biegiem czasu to stwierdzenie nie traci ani trochę na aktualności- nic w tym aspekcie się nie zmieniło. Transformacji na przestrzeni czasu jednak uległa forma przekazu. Współczesne kampanie reklamowe są rozbudowane, przekazywane odbiorcom przy pomocy coraz to nowych narzędzi i sposobów montażu materiałów POS. To właśnie stanowi spectrum naszej działalności.
Materiały reklamowe, jakie produkujemy mają na celu wparcie Państwa sprzedaży oraz rozpoznawalność marki. Takie działania realnie przekładają się na zwiększenie sprzedaży. Rozpowszechnianie treści reklamowych przy pomocy materiałów POS to jedna z najszybciej docierających form reklamy dostępnych na rynku. Jej wysoka skuteczność potwierdzona jest licznymi badaniami rynku.
Point of sale materials, w skrócie POS (można spotkać się także ze skrótem POSM), to bardzo szeroka gama materiałów reklamowych. Dziedzina ta obejmuje wszystkie elementy nośników reklamy, które stosowane są poza prasą, telewizją i internetem, czyli środkami masowego przekazu. Treści, jakie zamieszczamy na tego typu nośnikach kierowane są bezpośrednio do klienta detalicznego. To między innymi wpływa na ich dużą skuteczność.
Miejsce montażu materiałów POS ma bardzo duże znaczenie. Główną zasadą skuteczności działania takiej formy wsparcia sprzedaży jest montaż materiałów POS w bezpośrednim miejscu sprzedaży lub jej pobliżu. Nasza działalność obejmuje:
Na życzenie klienta zajmujemy się także pełnym serwisem nośników oraz istniejących już reklam.
To czy zastosowana reklama odniesie oczekiwany efekt w postaci zmotywowania klienta do zakupu naszego produktu, czy usługi, zależy od kilku czynników. Nasze doświadczenie w branży pozwoli pomóc w doborze konkretnej formy reklamy. Bardzo istotne, aby zamieszczane na materiałach POS treści były napisane wprost i miały jasny przekaz. Jak mówi pewien specjalista od marketingu i reklamy- towary, które są niewidoczne lub mało widoczne uważamy za niesprzedane. Dlatego bardzo ważna jest dobra widoczność umieszczanych przez nas materiałów. Musimy pamiętać także o powiązaniu naszych działań marketingowych z logistyką produktu. Bardzo ważne jest, w przypadku sukcesu przeprowadzonej na materiałach POS kampanii, aby zapewnić dostępność promowanych produktów. Bardzo duże zniechęcenie wśród klientów wzbudza wystawienie w miejscu sprzedaży reklamy produktów, które nie są dostępne w sprzedaży.
Firma Mood Media, która zajmuje się rozwiązaniami customer experience, co jakiś czas publikuje bardzo wartościowe raporty obejmujące zachowania klientów oraz opis tego, co wpływa na ich decyzje zakupowe. W 2017 roku przedsiębiorstwo to już pod nazwą Mood przeprowadziło badanie w dziesięciu krajach odnośnie czynników kształtujących zachowania zakupowe klientów w sklepach stacjonarnych. Badanie to wskazało jednoznacznie, że mimo ogromnego rozwoju e- commerce to sklepy stacjonarne mają nadal ogromną przewagę na rynku. Badania tej firmy także jednoznacznie pokazują, że połączenie odpowiedniej muzyki wraz z reklamami prezentowanymi na materiałach POS, powodują znaczny wzrost sprzedaży, a działania takie, aż u 61% kupujących wzbudzają chęć powrotu do takiego sklepu. Badanie tej firmy unaoczniły także, że prawie 70% decyzji o zakupie klienci podejmują na miejscu, w sklepie. To tylko kilka z wielu czynników wpływających na wagę widoczności i czytelności kampanii reklamowych w sklepie.
Niewątpliwą zaletą, jakie niosą ze sobą kampanie POS, jest bardzo szeroki wachlarz dostępnych rozwiązań. Pozwala to na idealny dobór środka przekazu do indywidualnego przypadku każdego z klientów. Inne formy reklamy na materiałach POS będzie potrzebował sklep będący wolnostojącym budynkiem, a inne sklep będący jednym z wielu np. w galerii handlowej. Jednym z większych plusów kampanii reklamowych jest ich korzystna cena. Materiały POS kosztują bowiem ułamek ceny, jaką musielibyśmy zapłacić za kampanię telewizyjną w porze dużej oglądalności. Należy mieć na uwadze, że przestrzeni handlowej nie warto zagradzać materiałami, możemy wtedy spodziewać się efektu odwrotnego do spodziewanego.
Ilość realizacji zleceń, jakie wykonaliśmy i ich pełny sukces sprzedażowy stanowią najlepszą wizytówkę naszej firmy. Identyfikujemy się z działalnością klienta, dokładamy wszelkich starań, żeby nasze realizacje spełniały wszystkie wymagania naszych klientów.
Zapraszamy do naszej firmy w Warszawie - zapraszamy do współpracy.
Oferujemy także:
Serdecznie zapraszamy.